moves like jagger

Hej på er! Jag har precis kommit hem från lite matinköp på Hemköp. Sitter och pussar min sjuka katt just nu, tycker så synd om dom när de är sjuka :( Och tyvärr börjar jag också bli sjuk, snuvig, ont i bihålorna, ont i halsen osv.. Kan katter smitta människor? :O näää kan dom inte va? :)
Hur som helst så är det snart dags för matlagning. Sedan får vi se vad som händer. Imorgon har jag studiedag men jag ska gå upp tidigt ändå. Ska nämligen till min gamla skola och hälsa på! :D  Och efter det ska jag vidare till skolan för att vara försökskanin eller något åt en lärare? Fattar egentligen inte vad jag ska göra, men de ska typ ställa frågor om utvecklingssamtal eller något? haha! Får i alla fall en biobiljett för det ;)
Bloggar troligtvis mer sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0