mathilda svarar

e. ([email protected]) om vem ska jag tro på?:
vad är plusset egentligen?? kan du förklara? svara gärna i ett inlägg!
IP: ***.***.**.**

Svar: Förlåt, var ett tag sedan jag förklarade vad det är för något nu. Men jag ska ta det igen.
Plusset har alla på skolan samtidigt. Då får man gå till vilken lektion man vill, beroende på vilket ämne man behöver jobba med. Så skulle jag ha missat någonting i engelska så kan jag då välja att ha engelska lektion, har jag kommit efter i mattebetinget kan jag då gå på mattelektionen, är det en uppgift jag inte är klar med i svenskan så kan jag gå dit, har jag missat till exempel dagsminkning i hantverk så kan jag gå till hantverken och jobba osv. Man får helt enkelt välja vilket lektion man vill ha på plusset. Vi har det två gånger i veckan, superbra tycker jag! Alltid har man väl någonting man missat, hamnat efter i eller kanske någonting som man vill nå höga betyg i? :)

Hoppas du nu förstår vad plusset är för någonting :)


Kommentarer
e.

kan du snälla ta bort mailadress och länken???

2011-10-20 @ 22:10:08
URL: http://phototeen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0