livet är precis som statistiken, gå upp och ner

Förlåt för den dåliga uppdateringen, ska försöka skärpa mig!
Denna helg har jag tillbringat med nära och kära. I fredags lagade och åt jag supergod mat med mina syskon och Victoria (lägger in bilder sen, hehe, mums!). Vi kollade sedan på Idol och sådant mys, så sov hon här sen. Igår ringde Moa på morgonen och bad oss möta henne på stan pga av personliga skäl, så det blev en fika med mina fina brudar Victoria, Moa och Jenny. Jag är så glad att jag har er tjejer! Vi gick sedan runt lite på stan och bla bla bla, sedan åkte ajg och Moa hem till henne, vi åt mat, gick ut med världens sötaste hund Smilla, träffade Sofia en stund, kollade på massa bra barnfilmer med Moas syskon osv. Victoria kom även senare, och vi somnade i soffan sent.
Idag har vi legat och degat i soffan hela dagen framför barnfilmer och barnprogram(haha), innan vi drog ner på stan en stund.
Nu är jag hemma och sitter och tjockar mig med godis som väntade på mig här hemma. Bloggar mer sen, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0