stylist sm

Hej! Har precis kommit till engelska lektionen, jobbar med fortsättningen av idépresentationen. Lunch snart.
Förut innan hanverkslektionen blev jag haffad av två lärare som ville att jag skulle vara modell på Stylist SM, blev lite panikartat men jag ställde upp och det var skitkul!
I ca 3 timmar fick jag sitta stilla, fick massa make-up och även håret stylat. De klippte även isär en sopsäck och gjorde om den till en klänning. Stylingen blev ascool, men tyvärr var det inte tillåtet att ta några bilder. Vi fick bara ta några bilder i fotostudion sen, men de bilderna får inte jag tyvärr. Men det var en kul upplevelse, och nästa år och även i trean så ska ju jag själv vara med och tävla i Stylist SM, så kul att se hur det var när jag satt modell oså :)
Bloggar mer sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0