en dag

Bild från filmen.

Hej! Igår ''jobbade'' jag från halv elva till två typ. Det var öppet hus på skolan och jag fick leka makeup artist tillsammans med tre till tjejer i klassen. Det var superkul, men gud så jobbigt! Fick ju ingen rast under de timmarna heller, men det var värt det ändå.
Sen var det hockeykväll hemma hos mig med Victoria. Vi käkade pizza, och kollade på LHC-Timrå. Usch vad dåliga lhc var igår! Spelade som värsta lamadjuren..
Sen när hockeyn var slut kollade vi på tv resten av kvällen innan vi somnade.
Idag har vi slöat hela dagen. Bestämde oss sedan för att gå på bio. Så halv sju satt vi där i varsin stol i biosalongen. En dag fick det bli denna gång. I början av filmen var den rätt tråkig, hände inte så mycket, men sen höll jag på och dö. Jag har inte gråtit såhär mycket till en film på länge alltså! Men värd film :)
Nu har jag precis duschat. Ska sitta fastklistrad framför datorn ett tag innan det är dags att sova! Känner dock att denna helg bara runnit iväg.. jobbigt läge.
Men puss påer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0