om sanningen ska fram

Jävlar vad varmt det är ute! Man svettar typ sönder bara man går utanför dörren, haha!
Jag har i alla fall umgåtts med Victoria idag. Vi köpte mjukost med fetaost och soltorkade tomater, chiabattabröd, energidryck och risifrutti och satte oss på en bänk på Trädgårdstorget och käkade!
Sedan gick vi lite i affärer, chillade runt och sånt där.
Henns pappa kom och hämtade henne vid fem, så då knallade jag hemmåt.

Imorgon åker ju jag till Stockholm, så ikväll blir det att lägga sig tidigt! Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha på mig. Svårt val! haha.

Är ledig i typ en vecka nu i alla fall, skönt som fan! Hoppas på bra väder resten av veckan också :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0