morsdag

Hej!
I fredags sov jag hos Victoria, i lördags tittade vi på film hela dagen och sedan vid nio eller nått sånt så mötte vi upp Sofia på stan, röjde lite, sedan hem till mig och hade det kul, sedan sov dom hos mig.
Idag skickade jag hem Victoria och Sofia vid elva nånting. Då kom mamma och pappa hem, vi åt tårta, mamma öppnade presenter från oss barn och sånt där. Sedan åkte vi vidare till Motala och hem till farmor och farfar, åt en massa där, sedan åkte vi hem och var hemma vid klockan sex typ.

Nu har jag spelat lite sims, ätit lite choklad, och ja, denna helg har jag väl gått upp 10 kg typ haha! Ätit så jävla mycket så det inte är sant!!

Bloggar kanske mer sen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0