magont

Usch, mår skit! Jag har nån konstig magont, det känns som en blandning mellan extrem mensvärk och magkatarr.. Åt helvete jobbigt!
Har i alla fall precis tagit en varm dusch, och det blev i alla fall lite bättre utav det.
Kollade lite på House innan det, och innan det så tvättade jag helt själv! Fast var tvungen att ringa till syrran och fråga hur man gjorde först, haha!

Imorgon drar jag som sagt till Stockholm. Just nu ser jag faktiskt inte fram emot det speciellt mycket, men jag hoppas det blir kul i alla fall.

Vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Kommer aldrig kunna somna med denna obehagliga magont, så antar att jag kommer sitta uppe hela natten typ...
Bloggar kanske mer sen, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0