klassresa till liseberg igår

Ja, det var väl kul, antar jag.
Vi åkte vid halv sju på morgonen och kom hem vid halv två på natten.
Bussresan, både dit och hem, var bland de svåraste bussresor jag någonsin varit med om. Jag fick liksom för mycket tänketid och tårarna rann som aldrig förr.
Väl framme så fick vi vänta typ en halv timme-fyrtio minuter på att Liseberg skulle öppna, men när det väl öppnat så skaffa vi åkband och hela köret, sedan småsprang jag och mina favorittjejer till Balder - som alltså blev första åket för oss!
Åkte allt från kaninresan och sagoslottet till atmosfear och kanonen, och självklart spökhotellet gasten!
Jag hade det verkligen skitkul då jag väl satt i tex atmosfear eller kanonen och sånna fartfyllda grejer, men när det kom till lite mer lugnt, eller till väntetiderna, då kom allt upp i huvudet igen och jag fick lugna ner mig själv för att inte gripas av panikångest och hundratusentals rinnande tårar.
Men men, jag hade väl kul..

Kvällen innan Liseberg, alltså i fredags, då hade jag kul som tusan! Vi var ett gäng vänner vid Lillskön. Vi grillade, badade, sjöng och skrattade, sjukt kul! Jag och Victoria sov sedan hos Moa.

Nu ska jag väl läsa lite eller något, har ingen lust för nånting egentligen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0