ibland är det bara för mycket för mig

Lite smådeppig över allting nu för tiden. En sak som gjorde mig deppig gjorde helt plötsligt så att jag blev deppig över allt..
Sen att jag precis lyckats övertala mamma om ett par skitsnygga skor på Nelly.com men att dom var slut när jag skulle gå in och beställa dom gjorde mig inte precis gladare. Klänningsletandet går inte heller speciellt bra så jag håller på att få panik på riktigt!!

För övrigt så har vi massa i skolan nu. Det är två stora arbeten som ska in på torsdag, och jag har knappt börjat med något utav dom. Det känns inte speciellt bra.. Men jag rkar verkligen inte, hur mycket jag än försöker.

Just nu sitter jag och har ångest över att jag ska till tandläkaren imorgon igen, så tröstäter lite glass samtidigt som jag lyssnar på denna braiga låt:


Funderar även på ifall jag ska till gymmet imorgonbitti igen, eller om det räcker med den här veckan att jag gymmade i måndags morse och sen typ fredag morgon ch söndag eftermiddag eller något.. Jag får se hur jag gör!

Imorgon vi ett ska jag i alla fall till tandläkaren, så drar jag hem och packar lite innan jag beger mig till stan och köper mat(blir nog sallad på salladsbaren hehe, mums!) att ta med till landet, dit jag åker med mamma och pappa över natten för att komma bort lite. Förhoppningsvis blir det en hel del plugg också!

Nu ska jag duscha, sedan välja kläder till imorgon, kanske plugga och spela lite sims, sedan går jag och lägger mig! Gick och la mig vid fyra-halv fem inatt, och känner på mig att det blir nått sånt inatt igen.. jobbigt värre.

Detta blev ett långt inlägg, men har ju inte uppdaterat på ett tag nu och det kommer nog vara så ett par dagar framöver. Jag ska göra mitt bästa med uppdateringen, men känns inte så kul att blogga när man ändå inte för fram något vettigt på grund av att jag är deppig oså.

Men blogg igen när jag känner att jag orkar! Har ni tur så blir det redan imorgon! Ha det så bra, puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0