sötnöt och chill dag


Förhandstitt på hur jag såg ut idag. Visst är jag söt? :D

Hej! Jag har varit på jätte bra humör hela dagen idag! Är det för det fina vädret kanske? Jag vet inte!
Började dagen med att missa bussen, duktigt där Mathilda! haha. Kom då till skolan lite senare ju, hade mentorstid, svenska, sedan typ två timmars idrottslektion där vi körde fys och lite lekar på slutet.
På lunchen gick jag och ett par klasskamrater upp till Ica istället för att äta mat i skolan. Efter det var det musik i två timmar ungefär, jäkligt kul idag faktiskt! Repade inför avslutningen bland annat, och det gick jäkligt bra! :D

Tog sedan bussen hem, och ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Vad sägs om lite filmtittande? Jag får se, nått hittar jag nog på :)

Peace.


Kommentarer
Daniella

Söt du är!

2011-03-21 @ 17:25:51
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Anonym

vad söt :)

2011-03-21 @ 17:30:34
lovisa

hej!

för det första måste jag bara säga att du är otroligt söt, och sen skulle jag bara vilja fråga... vad använder du för smink, syftar mest på puder/fondation? (a)

2011-03-22 @ 19:25:25
Augustamy

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-06-02 @ 15:22:17
URL: http://augustamy.blognext.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0