purple sunglasses


Typiska ''hissbilder'' som jag typ alltid tar i hissen hem!

Har firat mamma nu ikväll, riktigt lyckat och nu är jag supertrött. Imorgon är det studiedag så känns ju lite konstigt att gå och lägga sig tidigt och inte kunna sova jätte länge imorgon sen. Fast å andra sidan så är det väl bra att inte sova bort halva dagen?
Ska i alla fall troligtvis träffa Victoria imorgon för lite solning och kanske lite shopping, och vad sägs om en fika eller lunch på det? haha vi får se!
På kvällen i alla fall så byter jag ut Victoria till Sofia (haha), så sover Sofia här. Vi ska ju till simhallen på torsdag med skolan och träna livräddning (bor bara ett par meter från simhallen), så lika bra att hon sover här så slipper hon ta bussen på torsdag morgon :) Snällt va?

Men hörni nu ska jag gå och sova! Ha de då bra, puss! :D



Kommentarer
Angelica

Åh snyggt! Jag ska sätta upp håret idag, men passar inte i solglasögon tyvärr :P hihi

2011-03-23 @ 08:11:50
URL: http://angelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0