MATHILDA SVARAR



Svar; Hej och tack!
Jag använder Loréal Paris foundation med serumdroppar, så huden blir inte så torr som den lätt kan bli av foundation! Sedan över det använder jag ett tunt lager av H&Ms brunpuder i hela ansiktet, men lite extra på kindbenen. Just det, använder oftast en conceler under foundationen också, dock är den jag använder nu inte så bra så ska införskaffa mig Make Up Stores concealer, den med tre färger ni vet?
Hoppas det hjälpte dig :)

Tänkte förresten göra en mer nogrann beskrivning på sminket jag använder någon dag i en videoblogg! Låter det intressant? :)


Kommentarer
Anonym

vore as kul med videoblogg älskar videobloggar! :D

2011-03-22 @ 21:36:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0