jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där

Bild från igår på bilden - Sofia, Victoria och jag

 

Tjenare! Kom hem vid elva idag från Emma. Igår så följde jag och Moa med henne hem efter skolan, hade lite kl, gick en bra jävla bit till Adam för att bara säga hej typ, haha, sen till Emma igen, åt mat, sen kom Adam, vi tittade på massa filmer, sen vid typ tolv så cyklade Adam hem till sig igen. Vi satte på en till film sen men Moa och jag somnade som stockar så Emma fick kolla på den sista filmen själv.
Imorse vaknade dom jättetidigt, och jag gick upp samtidigt som dom men blev bara mobbad för mitt dåliga morgonhumör, eller rättare sagt, jag har inget humör över huvud taget på morgonen.
Gjorde mig iordning sen i alla fall, och så kom Moas pappa och skjutsa hem mig.
Så ja, nu sitter jag här och bara chillar typ. Jag tänkte gå till köket och se ifall jag kan laga till mig någon mat.

Ikväll kommer det gäster hit, det blir god mat och finalen av Melodifestivalen!
Bloggar mer sen, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0