hemma och sjuk

Hej! Jag är hemma från skolan och är sjuk idag. Jag kom dock på precis att det är dans på Cupolen (bugg, vals och foxdrott) ikväll med en jävla massa olika skolor, och det vill jag verkligen inte missa!!
Så även ifall jag inte mår bättre så lär jag gå, och även ifall mina föräldrar säger att jag inte får så lär jag gå, för detta händer ju bara en gång :)

Jag ska sova lite till nu. Pappa och bror åkte till torpet för att lämna lite grejer (pappa är också sjuk och bror är ''ledig'' haha), och sen när om kommer hem så ska jag tvinga dom laga mat till mig, hehe. Sen blir det väl lite plugg och lite städning, sedan kommer troligtvis Sofia hit så gör vi oss iordning till dansen osv.

Bloggar mer sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0