hemligt

Hej kära vänner! Jag tog frukosten till datorn och sitter nu och äter den här. Riktigt glad att jag äntligen hann äta frukost, brukar inte hinna det i vanliga fall.

Sminket blev en vanlig vardagssminkning med solbuder och masscara. Kläderna blir svarta jeansleggings, millitärgrönt linne, svart cardigan, och några smycken till det. Väldigt enkelt helt enkelt! haha

Men hörreni, n måste jag skynda mig att äta upp och sedan skynda mig till bussen!
Förresten, det är ingen vanlig skoldag idag, vi har sex och samlevnad hela dagen!  På lunchrasten ska jag göra kemiprov också, och sedan lite innan skolan slutat så kommer min chauför och hämtar mig för ett hemligt möte. Ni kanske får veta någonting om det någon anna gång, men då kanska lång bort från det datumet det är nu!

Men måste sluta nu, bloggar mer när jag kommit hem! Pusss


Kommentarer
Nathalie

god morgon:D hoppas du får en bra start på veckan!

2011-03-14 @ 08:46:03
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0