00:47

Ledsen för no uppdates, men jag har inte haft tid, och sen jag kom hem idag så har jag inte orkat bara.
Jag har ingenting speciellt att skriva heller, så det får bli som det blir.

Imorgon har jag en redovisning i en kvart på engelska, önska mig lycka till typ? Sedan på eftermiddagen kommer några dansinstruktörer och ska lära alla niorna på vår skola vals, foxdrott och även lite mer bugg. Det har varit så sjukt kul att dansa bugg med endast min underbara klass, men nu så ska alla niorna vara med, och det känns inte riktigt lika roligt faktiskt. Men jag får hoppas på det bästa.

Jag är inte det minsta trött, och därför tänkte jag att jag kunde hoppa in i duschen nu, men kom på att nejnej det går nte för får inte duscha såhär sent + att hela familjen sover, så måste gå upp extra tidigt imorgonbitti och duscha, hoppas jag lyckas komma upp!

Jag tänkte plocka undan alla kläder från golvet nu, sen gosa med katterna, sen läsa senaste numret av Vecko Revyn som jag fått hem i brevlådan, och sedan får vi se om jag klarar av att somna. Just nu känns det helt ärligt som att sitta uppe hela natten är en bättre idé än att försöka sova. Men jag vet inte, tror jag ska försöka sova i alla fall.

Vi hörs imorgon (eller idag, haha!), Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0