vissa människor är bara allmänt äckliga

Vid halv två idag så kom Pedram och Carro och hämtade mig, vi åkte ut till landet där vi grillade och sånt där.
Kom hem igen vid åtta nånting. Hade inget att göra så jag bakade lite.
Nu sitter jag och deppar lite. Tål inte vissa människor riktigt, och då blir jag bara så jävla arg och besviken och då blir jag på sånt här humör.

Aja, imorgon drar jag ut på stan med Carro för lite shopping! Blev lixom inte speciellt mycket i Stockholm då Victoria och jag kom vilse först på Stureplan och sen på Östermalm..

Hur som helst så äre jäkligt skönt att vara ledig nu! Ska försöka hitta på så mcket som möjligt på dessa dagar. Behöver lite nöje så jag slipper att tänka så mycket.

Bloggar kanske mer sen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0