Hejsan! Nu är jag äntligen hemma. Det har ...

Hejsan! Nu är jag äntligen hemma. Det har varit jätte trevligt, men det blev lite för överdrivet fram mot slutet som vanligt.. Jag är redo att sova nu i alla fall, och imorgon blir det fullt upp! Ska hinna med att spela in låt i studion först, och där ska jag vara klockan 10 imorgonbitti, och sedan nån gång mitt i allt så måste jag ta bussen till malmslätt för att träffa albin och Sofia. Sofia åker nämligen på tisdag och är bort länge, så måste lixom hinna träffa henne! Sedan efter det så ska jag försöka hinna med mat med familjen också, men får se hur det blir med det.. Men nu måste jag sova så jag orkar ta mig upp imorgon! Godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0