fucking perfect



Hej kära vänner! Mitt internet fungerade inte igår, så därför blev det ingen uppdatering!
Men igår så kom Sofia till mig vid 12, vi tog det bara lite lugnt, jag fixade mig och sånt, sedan så gick vi ner till stan och åt på Subway. Satt där i 3 timmar typ, sedan mötte vi upp Natalia.
Vi tog först en fika och satt och snacka massa där, sedan tog vi en långpromenad och snackade massor. Och seriöst, jag är så jävla glad att jag har de två personerna i mitt liv! Tack för allt stöd ♥
Jag kom hem nån gång vid nio tror jag.

Idag tänkte jag träffa Emma S. Egentligen skulle jag till studion idag och spela in några låtar, men vi får ta det någon annan gång, eftersom Gabriel inte kunde idag.

Nu har jag i alla fall precis duschat. Tänkte börja fixa mig lite oså nu. Bloggar mer snart! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0