du

Det känns som att det var igår som jag låg där i din säng tätt intill dig. Våra händer var knutna och våra läppar var nära. Allt kändes så perfekt, jag trodde jag skulle få vara bredvid dig föralltid. Men du tappade dina känslor. Eller har du ens haft några känslor för mig? Var allt bara en lek? Jag vet inte, men jag fick vara din i ungefär en månad,
och den månaden som jag levde bredvid dig, den månaden var den bästa i mitt liv.













Det här står jag för.
Bara för att jag älskar dig.



Kommentarer
tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Ah okej. Jo samma här, bara vara hemma & mysa :D

2011-06-19 @ 14:47:37
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Anonym

vad fint skrivet! Får man fråga vem det handlar om? :)

2011-06-19 @ 14:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0