avslutningsmiddag med 9orna


Langar en bild jag snodde från Facebook på Dennis och mig från avslutningsmiddagen!

Jag är precis hemkommen från middagen nu. Det var supertrevligt! Roligast var när lärarna tog upp gamla minnen från lågstadiet, och när det körde en dikt tillsammans om oss.
Maten var god (godast var ju efterrätten, hehe, glassmed jordgubbar!!) och sällskapet var bra.

Nu ska jag plocka bort lite från golvet i rummet, sedan måla naglarna och sånna småsaker som måste fixas till imorgon. Jag ska vara i kyrkan kvart i elva, köra 1-2 låtar, sedan kyrkan igen vid tolv, 1-2 låtar då med, sedan min egna avslutning vid klockan ett, och då blir det 3 låtar där! Jag är jätte nervös (mest över vad familj och släkt kommer att säga) , men det ska nog gå bra, hehe.

Nu ska jag som sagt fixa lite. Ska försöka få tag på mer bilder från middagen också! Sofia tog ju ett par bilder, så jag lägger upp dom här så fort jag lyckas få tag på dom.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0