allt är bara allmänt dåligt


bild från imorse - trött och sliten.

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men mår inget bra. Får ingen sömn och har massa huvudvärk av allt.
Nu är jag i alla fall ledig i tre dagar, så det ska bli skönt. Förhoppningsvis hittar jag ett par skor till avslutningen på stan imorgon och ett nytt lite snyggare skal till iphonen.

Idag efter skolan så åkte Moa och jag in till Norrköping för att gå på VIP-inbjudan till vårat blivande gymnasium. Det var jätte trevligt!

Nu har jag precis ätit typ. Sitter och funderar just nu på vad som kommer att hända i framtiden, vad jag ska göra på avslutningskvällen och hur det kommer gå att sjunga på avslutningen.

Återkommer här på bloggen igen när jag känner för det.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0