home

bilder från weheartit.com

Som sagt så stannade jag hemma från skolan idag, eftersom jag inte mår så bra.

Jag somnade vid halv åtta igår, och vaknade idag vid kvart över tio. Jag sov ju ett par timmar på dagen igår också. Är det normalt? Haha.

Just nu skulle jag kunna sova i ett par timmar till, men har insett att jag kanske borde vara vaken. Jag känner mig så uttråkad också, vill gå net till stan och shoppa. Får man det när man är sjuk? Jag har ju lixom inte feber eller så längre så kan ju inte smitta någon... Jag ska ta och höra med mina vänner, kanske dom vill gå på stan med mig?

Jag är nämligen en sådan människa som inte kan sitta stilla en hel dag utan att göra någonting. Jag måste komma ut och röra på fläsket lite! ;)



Kommentarer
Victoria Cato

VI KAN DRAR TILL STAN IMORGON??:D

FÖR SKULLE TRÄFFA MOA OCKSÅ<3

2011-01-21 @ 17:52:55
URL: http://victoriacato.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0