myspys och sedan utan mat

Jag börjar med att be om ursäkt för att ag inte har bloggat, även ifall jage egentligen inte behöver be om ursäkt, det är ju trots allt min blogg.

Hur som helst, i fredags efter skolan så tog jag bussen hem till Adam tillsammans med han, Moa och Albin. När vi kom hem till Adam så kollade vi på film. Sedan kom Victoria också. Vi åt mat, kollade på massa filmer, spelade tvspel, och så somnade vi sedan en efter en.
På golvet låg det två madrasser, Albin och Moa sov på en utav dom, den andra var tom. I sängen låg Victoria, jag och Adam och trängdes. Jag fattar inte varför en utav oss inte la oss på den där tomma madrassen, för det var så jäävla varmt i sängen! Eller jag tyckte det i alla fall, inte de andra, men kanske berodde på att jag låg i mitten.. Och förutom att det var varmt så låg Victoria och Albin och pratade i sömnen, ibland svarade de varanda i sömnen, och jag höll på att börja asgarva varenda gång. Moa snarkade, och Adam hostade mig i örat, haha.
Vi vaknade hela bunten idag vid klockan tio. Vi brudar somnade om sen, sov en stund, sedan spelade vi tvspel, masserade, skrattade och bla bla bla. Frukosten blev vid klockan två, och sedan kom Magnus och hämtade mig och Moa vid halv tre nånting.
Jag fick då skjuts hem till Moa, tog bussen från Malmslätt hem till mig, och när jag kom hem somnade jag direkt. Jag vaknade typ klockan sju, insåg att jag inte kommer kunna somna inatt sen, men kom sedan på lika snabbt att jag ändå har en massa att göra. Träningen skippar jag idag, men måste fixa massa annat.
Imorgon ska jag kliva upp klockan 07:00, göra mig iordning, och sedan tar jag bussen som går 08:35 till studion. Det blir sång och skratt hela dagen, för jag tar inte bussen hem förnst på kvällen igen. Jävlar vad trött jag kommer vara, men bara att ladda upp med en kaffetermos, och hade jag haft pengar hade jag införskaffat mgi lite godis också, men det får gå med endast en jäkla massa kaffe!

Nu ska jag se ifall det finns något att äta. Mina syskon skulle nämligen lagat mat till mig idag, men istället gick dom och köpte McDonalds mat, och det visste jag mycket väl om, men trodde liom att dom skulle köpa till mig med, som dom lovat, men nej nej, istället får jag leva på typ vatten och bröd, för det lär ju vara det enda som finns hemma. kul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0