inspelning

Jag hade ställt klockan på 06:30 idag. Gissa när jag kom upp? Runt klockan åtta nån gång. Gissa hur? Moa fick ringa typ 20 gånger. Jag sprang upp, tog på mig mjukisbyxor och ett linne, satte upp mitt skitiga hår i en toffs, sedan knöt jag skorna och sprang iväg till resecentrum där bussen gick. Kom hem till Gabriel vid typ nio. Vi åt frukost och sånt, sedan satte vi igång och sjunga och spelade in. Tog en paus och åt lunch vid två nån gång tror jag. Sjöng lite till, sov lite.
I slutet gav vi upp, vi kollade på Chuck, åt kvällsmat, sedan var det dags att åka hem. Bussen gick kvart i åtta, var hemma vid typ kvart över. Super trevlig dag! Alltid lika roligt mer er! :)

Nu ska jag duscha, och imorgon är det skola igen, och jag är lite smått ångest, elelr okej, ganska mycket ångest. Jag vill inte till skolan, jag vet inte varför, men på något sätt så trivs jag inte där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0