I'm in love

Hej på er!
Dagen började med att missa bussen, pga att jag blogga antar jag, haha! Men tror det var lugnt.
Dagen avslutades i alla fall med 2 timmars musik som varje måndag, hur kul som helst!
Efter skolan gick jag och Moa hem till henne, fikade lite tillsammans med hennes moster, mamam, kusin och lillasyster, härlig släkt detdär!
Vi tog sedan bussen till Storia Torget och köpte mat tillsammans med Sofia, sedan vidare till Vikingstad där vi mötte upp Victoria, sen tillbaka till stan igen, köpte lite gott, sedan hem till mig och fixa **** **** ;)
Sofia pkte hem nångång vid halv åtta, de andra flickorna åkte hem vid typ nio-halv tio nånting. Då åt jag vofflor, chattade lite på msn, tihihihi :D

Nu helt plötsligt fick jag ett ryck att jag vill städa mitt rum. Kanske borde göra det? Vi får se. Nu ska jag fortsätta snacka med en viss liten grabb hihihi :D

Kommer upp dagens outfit snart, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0