10 januari 2011

Hej!
Jag har inte hunnit med att blogga idag faktiskt. Jag gick upp vid tolv, åt frukost, klädde på mig och sminkade mig, sedan begav jag mig ner på stan med min kära mamma. Vi tittade bara lite, men jag fick i alla fall med mig ett sov/tränings linne och ett par sovshorts med mig hem!
När jag kom hem satte jag igång med städningen i mitt rum, sedan var det mat, och efter det städning igen. Jag har vikt varenda litet plagg i min garderob + lådor, och jag kan säga att det tog sin lilla tid!! Sen har jag damsugit och bla bla bla.
Nu ska jag hoppa in i duschen, smörja in mig med brun utan sol, sen ska jag äta nån gelégrej (norsk efterrätt, är godare än vad det låter), mums!
Ska se till att gå och lägga mig rätt tidigt idag med, skolan börjar ju imorgon, så då måste jag gå upp klockan 06:00, och fyfan vad jobbig det kommer bli!


Kommentarer
Joachimmariam

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-06-15 @ 14:43:30
URL: http://joachimmariam.blognownow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0