Var det rätt?

Ikväll har jag ätit pizza (det är ingen favorit direkt..), tittat på Melodifestivalen, druckit alldeles för mycket cider (ojoj) och haft det allmänt trevligt.
Tyckte ni det var rätt som gick vidare i Melodifestivalen? Det tyckte jag faktiskt! (eller jag kommer inte ihåg vilka som gick vidare till andra chansen, men finalen var rätt!)

Nu får vi se vad som händer, men en lugn kväll även ikväll, så går antagligen och lägger mig i skaplig tid även idag. Låter bra va? Aa jag vet ;)
Sattsar på att gå upp tidigt imorgon för att tvätta, städa rummet, duscha osv. Hoppas det blir som planerat nu bara, haha, så typiskt mig att bara skita i allt. Skulle egentligen behöva träna med men har inte mått så bra på sista tiden så det får vi ta en annan dag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0