Snubbe

Hej! Vad har ni gjort idag? Själv har jag gjort bort mig både inne på Claes Ohlson och inne på Telia butiken, gjort örhängeshängare (eller okej, pappa har gjort dom), tittat på tv, småätit galet mycket, och nu tänkte jag börja städa lite.

Fyfan, när jag kom in i Teliabutiken och skulle hämta min mobil som varit på lagning så var jag stressad och visste inte riktigt vad jag skulle säga, så jag lät som världens liten mini-fjortis-bimbo-som-inte-fattar-nånting typ. Sen när jag lyckats förklare för grabben vad jag ville så förde vi detta samtal:

*snubben kommer tillbaka med mobilen*
Snubben: Du har fått en utbytesmobil
Jag: Nae
Snubben: Ehh jo, du har fått en utbytesmobil?
Jag: Men naee?
*snubben tar upp mobilen och visar*
Jag: Men asså det där är inte min mobil?
Snubben: Ehh nae jag vet?
Jag: Ja, men var är min då? Asså du måste ha tagit fel eller nåt?
Snubben: Nej asså det är en utbytesmobil, asså dom kunde inte laga din förra mobil, så du får den här istället, en ny lixom.
Jag: Jaaaahhaaaa du menar så, jaja, ja men då blir det ju en ny mobil!
Snubben: Eh ja?
Jag: Ja.


Och sen fortsatta det typ så och jag sa bara mer och mer korkade saker och ja, men skit samma, dom har nog fått stå ut med mer trögfattade brudar än mig va? Jag antar det, haha!

Som sagt så ska jag städa nu, jag visar er min fyndiga örhängesupphängare ikväll eller imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0