pluggångest

Hej där! Jag sitter och pluggar svenska och har lite smått ångest. Jag är inte riktigt klar med ett svenska arbete som ska in imorgon förmiddag (fronter stänger klockan 14.00 imorgon), och jag fattar inte heller ett par uppgifter. Har frågat på fb nu och någon kan förklara lite för mig, så hoppas på något svar.
Imorgon måste jag hem direkt efter skolan och göra teknikarbetet! Jag är halvägs typ, och det ska vara inne på fredag. Vill helst ha minst VG på det med, så ganska jävligt mycket panik där med faktiskt.
Men hörni nu måste jag fortsätta med pluggandet! Om tjugo minuter börjar ju Sveriges mästerkock och följt av det så är det Fuskbyggarna, och båda dom bara måste jag se, så ja, tjugo minuter pluggande till, sen en paus i två timmar eller något, sen lite pluggande till, sen sova, herregud, men det ska jag nog klara! hehe, puss


Kommentarer
Juliusfrida

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-09-13 @ 09:50:53
URL: http://juliusfrida.blog-howto.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0