melodifestivalen, delfinal Linköping

Eric Saade och Sara Varga.

 

Dessa två var mina favoriter ikväll (och Sebastian också), och självklart fick Saade flest röster och gick direkt till Globen, och Sara Varga gick till andra chansen! Jag är skit glad! :D

Tyvärr så åkte ju Sebastian ut, men sånt är livet, haha.

Nu ska jag sova (fan vad tidigt jag börjat gå och lägga mig, börjar tro att jag håller på att bli gammal..), imorgon ska jag träffa Victoria för antingen en lunch eller en fika på stan, och en jävla massa snack om livet och allt som hör till! Kanske hinner träffa Lucas en stund också innan det är dags att dra mig hemåt.

Vi hörs imorgon! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0