halvfärdigsminkad

Hej på er!
Jag sitter här halvfärdigsminkad, haha! Jag tänkte typ ''nu måste jag skynda mig så jag hinner ner till stan!'', men seriöst, hinner ner till stan? Det är förfan öppet till klockan 19.00, jag har hela dagen på mig, jag behöver inte stressa direkt.

Vad ska jag göra på stan då? Jo jag ska hämta min mobil som varit på lagning, köpa ståltråd (haha har en idé i huvudet hur jag kan göra egna örhängeshängare, så tänkte testa), och sen kanske jag hittar något mer som råkar följa med hem, vem vet? hehe.

Nej men hörni, vad sägs om lite pannkakor såhär på en torsdagsförmiddag? Skulle sitta rätt fint i min mage faktiskt. Fast tror jag ska sminka mig färdigt först, sedan jävlar, då blire pannkakor :D
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0