as you say, love is embarrassing, but it's beautiful too

Hej där! Förlåt för att jag inte bloggat varken igår eller idag, men kan lätt bli så på loven ni vet! Jag gör helst så mycket så möjligt när jag väl har chansen :)

Igår kom Victoria hem till mig rätt tidigt, jag fixade mig, sedan gick vi ner till rese, tog sedan bussen därifrån till Ikea, var där inne i flera timmar, shoppade loss för ett par hundralappar var, sedan tog vi en sväng inne på Ikano-huset också Det blev inget köpt för mig där, men Victoria hittade lite.
Efter att vi hade suttit och pratat endel också så tog vi bussen till rese igen, tåget hade precis gått så vi satt och väntade med våra kassar från Ikea i en timme, sedan tog vi tåget till Vikingstad, gick hem till henne i kylan, sedan kollade vi på film på hennes syster, efter det var det mat, sedan ännu mer filmtittande, och sedan gicm vi och la oss för jag var inte på så bra humör sen pga av en sak.

Idag vaknade vi tidigt för att ha somnar så tidigt, haha (gick och la oss vid tolv, vakna vid elva), vi åt frukost då i alla fall, sedan kollade vi på film hela dagen, tills det var dags för mig att åka hem vid typ halv fem. Väl hemma så lämnade jag sakerna, tog lite puder i fejat, sedan drog jag ner till stan och mötte upp Lucas. Vi gick till Steve's och fikade, satt där i två timmar typ (mer kanske?), sedan när klockan slog halv åtta bestämde vi oss att knalla hemåt, så följde han mig hem och nu sitter jag här ensam. Vad ska man göra nu lixom? Våldgästa syster min kanske? haha.

Försöker få tag på Moa också men idioten svarar ju inte.. Haha, får försöka ett tag till..
Hur som helst, lägger in bilder från gårdagen och även  lite vad jag köpte på Ikea också snart! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0