träning och plugg



Hej! Sitter just nu och pluggar lite engelska med Victoria, jag har nämligen hamnat efter lite i en uppgift där och känner att jag måste göra klart det tills vi slutar denna termin.

Efter skolan åkte jag och Victoria hem till mig direkt, åt lite och sedan begav vi oss till skridskobanan och tränade lite. Mycket kul! Efter att vi varit där i ca 2-3 timmar så gick vi hem till mig och chillade lite bara, åt lite mat med min familj osv.

Nu sitter vi som sagt och pluggar lite. Hon sover här inatt, imorgon har vi bara två hantverkslektioner och vi ska även gå igenom likabehandlingsplanen med mentrorerna. På onsdag ska vi titta på bio, prata lite med filmen, och sedan på torsdag slutar vi denna termin! :)

Måste återgå till pluggandet nu så jag blir klar med skiten, haha! Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0