julavslutning

image descriptionimage description
Två bilder från veckan - Första bilden är från idag då jag fika med massa brudar från klassen efter avslutningen, och andra bilden är från en dag i veckan då jag och Victoria åkte skridskor.

Hej! Jag har precis kommit hem från lite julfirande hemma hos min moster och hennes man. Vi åt julmat, julgodis, umgicks och öpnnade lite paket som vi fick av dom. Trevligt!
Nu har jag ångest över att jag inte gjort klart tradition och utveckling uppgifter, och jag hinner inte göra klart den till imorgon heller om jag inte sitter uppe hela natten. Usch, mår illa bara jag tänker på det här nu.

Annars, förutom att jag har kvarlämnade uppgifter att göra, så känns det bra med jullov. Jag avslutade ju denna termin med att dansa i högklackat inför hela skolan. Om det gick bra? Vet inte, men jag tror det gick hyffsat i alla fall.

Imorgon är det stressigt! Måste fixa allt det sista innan jul, panik! Är verkligen ute i sista sekund! Men får hoppas det löser sig.
Ska sova snart, sjukt trött efter dagens varsel. Hörs, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0