hot n cold


Bilder från arkivet - förra vintern.

Hej! Vaknade vid nio imorse ungefär, bytte då om till mjukiskläder och träningsskor och drog mig ut för en joggingtur/powerwalk runt ån, riktigt skönt. Kom hem och åt frukost, tittade lite på tv, sedan började jag städa. Ska äta lunch nu, sedan fortsätter städningen.
Fortsätter även att älska livet och allt känns så jävla bra! :) Puss på den





Btw, till dig som kommenterat inlägget med ''dagens shopping'', så sant så sant att det mesta är från rean, och ja, jag skrev ju ut vilka affärer de var ifrån och det är ju inte från stans dyraste butiker direkt, men till en ''wannabe-rik'' människa som dig som inte verkar ha koll på så mycket här i livet måste jag ändå säga att det gick på en del pengar, inga tusenlappar, det sa jag absolut inte snuttan ;) Men jag äger inte så mycket pengar kära du, får inte typ 7000 i julklapp som vissa andra ;) Just det, va i helvete skulle jag ljuga för vad det kostar? haha!  PUSS hoppas du får en lika trevlig dag som mig! Och tro mig, jag är inget skämt, jag finns på riktigt! ;D


Kommentarer
Anonym

Kul att se dig stark igen! Go girl :D

2011-12-28 @ 15:33:14
Hannah

Fina bilder :)

Haha orka att någon lägger sig i när du handlar? DU får ju handla för hur mycket du vill och vart du vill utan att nån ska börja kaxa om de :P

2011-12-28 @ 18:09:16
URL: http://rosaacykel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0