'cause baby, I'm home again

Bilden är från när jag var med på öppet hus i skolan.

Hej finisar! Mår ni bra? Jag mår sådär. Är hemm från skolan idag också, är förkyld och ont i halsen och massa, plus att jag har världens j*vla mensvärk!
Dock tråkigt som fan hemma. Jag har typ läst bok hela dagen som vi läser i svenskan (eller ja den skulle varit utläst den här veckan, men jag började med den igår, hehe), men grejen var den att jag trodde vi skulle ha prov på boken på fredag, men nu smsa Victoria och sa att provet är framflyttat till efter lovet, så då kom tankarna upp ''varför fick jag inte reda på det tidigare så jag kunde plugga engelska istället?''. Hehe, fast nu har jag kommit en bra bit in i boken så jag bara vill läsa klart den. Men dags att plugga engelska nu!
Tråkigt inlägg som bara handla om läxor och plugg, men vafan!
Bloggar mer sen, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0