året som gått - 2011, del 1

Januari:

Så, vad gjorde jag i januari? Jo jag gymmade väldigt mycket, jag var fruktansvärt förtvivlad över mitt minimunsår, jag umgicks väldigt mycket med Moa och festade osv, och jag åkte även till Ullared.


Februari:

I februari hade jag massa nationella prov och jag laddade med allt onyttigt jag kunde hitta, jag shoppade loss fulla vagnar med Victoria på Ikea, och jag var osäker på allt som hade med livet att göra. Var även och kollade på Melodifestivalen live i Linköping.

Mars:


I mars fyllde jag år, jag åkte runt väldigt mycket för att kolla på Eric Saade och jag hängde mycket i Norrköping med Victoria.

April:

I April var jag på klassfest, umgicks mycket med min dåvarande pojkvän + vårat lilla 'gäng', vi åkte till Kolmården and so on. Firade även valborg med ett par vänner.

Maj:

Maj var en deppig månad. Vart jag än var och vad jag än gjorde så var jag ledsen. Klassresan till liseberg som jag sett fram emot så länge blev hemsk, och ja, annars gjorde jag ingenting speciellt.

Juni:

I juni slutade jag 9an och jag sjöng flera låtar på avslutningen, jag spelade in flera låtar i studio, jag och Victoria färgade våra hår i pissgula och orangea slingor, jag var på avslutningsmiddag, jag solade massa i trädgårdsföreningen och jag var på avslutningsfest.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0