året som gått - 2011, del 2

Juli:

I Juli var jag på rockfest hos en kompis, jag åkte till Allsång på skansen med vänner, jag och Victoria åkte till Öland, och jag åkte kryssning och drack goda drinkar.

Augusti:


I augusti åkte jag på ännu mer kryssning, jag på en hel del gratisfestivaler, såg även Petter live, jag jobbade endel, och så får vi inte glömma att jag började gymnasiet!!

September:

I september var jag jävligt förvirrad och visste inte riktigt om livet hade någon mening, men jag hade ändå väldigt kul i skolan, jag var på en föreläsning med bloggerskan och makeup artisten Mirre, och vi bjöd våran mattelärare på tårta som vi åt på lektionen.

Oktober:

Oktober månad, vad hände då? Vi fick lära oss superhjältesminkning i skolan, jag gick på massa hockey, vi fick en jävla massa fika på mentorstiden, och vi började med nagellektioner i skolan.

Novemer:

Eric Saade gjorde mig gravid, jag var på två olika maskeradfester + fler fester, jag såg även premiären av Breaking dawn såklart!

December:

I december har jag lyssnar sönder EMD's och Måns Zelmerlöw'z julskivor, det blev självklart bestämt att årets nyår firas i Katrineholm, jag var med och hjälpte till på öppet hus på skolan och lekte makeup artist, jag och Victoria började såklart med skridskoåkningen, vi gjorde nyårsfrisyrer och nyårssminkningar på hanverkslektionerna, och såklart så hade vi julavslutning i skolan, och jag dansade på scenen i rosa klackskor inför skolan!
Självklart har det varit julafton med men det vet ni väl? ;)


Det där var mitt år. Det har varit ett år med mycket känslor. Har varit mycket lednsa stunder men även jävligt mycket glad miner! Jag hoppas, som varje år, att det nya året blir mycket bättre! Jag välkomnar 2012 med öppen famn, och jag hoppas 2012 blir farfyllt med mycket minnen :) Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0