varning: äcklig bild och text!


Äcklig bild som fan! Inte nog med att närbilder på öron är jävligt äckliga, så kolla in varbölden jag fått!! Den är fyllt med var och blod (märkte det när jag råkade klämma hål på lite utav den förut), och det är så jävla äckligt! Okej, ajg tycker det är rätt kul att pilla med sånt haha, men ändå, usch!
Men alltså, kollar man snabbt på bilden så ser det ut typ som att jag har ett örhänge där, men nejnej, det är typ en blåsa, fast fylld med en jävla massa var och blod?
Inte konstigt att jag haft ont där på senaste tiden... Men jag får väl skylla mig själv. Tål nämligen bara att ha i äkta guldörhängen i det hålet, och har haft i silver nu ett tag...
Bajs då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0