snälla bli min igen


Hahah, klassiska posen när man inte orkar vara seriös på bilder - pussmunnen! ;D

Hej kära läsare! Jag har varigt så sjukt dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, men som ni vet så mår inte min dator så bra. Den vill inte riktigt sammarbeta med mig, så jag är sjukt glad att jag ens lyckades starta den idag, och ännu gladare ifall jag hinner skriva klart detta inlägg innan den stängs av igen!
Men jag tycker det blir så tråkigt med bara massa mobilbloggningar hela tiden, så det är därför jag inte bloggar över huvudtaget så mycket.

Hur som helst så har jag gått min första vecka i gymnasiet nu. Måste säga att det har varit både kul, spännande och jobbigt! Vi har haft test/prov i svenska, matte och engelska, vi har haft hantverkslektioner och igår hade vi typ nollning eller vad man ska säga. Alla klasser (alla linjer från 1-3) samlades i Folkparken och så fick vi papper där det stod tex hämta en gravid kvinna med barnvagn, hämta en kändis, hämta en snöboll, hämta en polis i uniform, hämta en brandbil, hämta en tvättlapp från ett par björnborg trosor, baka chokladbollar åt din mentor, osv osv.. Det var jävligt svårt men kul! Och vilken klass tror ni vann då? Jo Stylist11a såklart!!!! :D Bäst är vi!

Nu ska jag duscha, sen får vi se vad som händer. Ska väl städa rummet, gå ut och gå eller dra ner på stan och leta efter en väska åt brorsan. Eller så gör jag allt.
Bloggar kanske mer senare, om ni har tur, haha!
Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0