kräftskiva och festival



Hej! Gårdagen blev asbra! Det började med att vi fick gäster och åt kräfter, drack drinkar, snaps och massa sånt, rökte cigarr och sånt där. Sedan kom Victoria, Josse, Olivia, Hjalmar, Kalle, Moa och Jenny och hämtade mig hemma hos mig vid tio-halv elva nånting, så gick vi till Keep it loud. Vi kollade på Movits, chillade runt, träffade mer trevligt folk som Jockiboi, Sofia, Malin, Bella, Dennis, Abbe osv osv..
Vid tolv så började folket dra sig hemåt så då började vi också knalla hemåt. Träffade massa mer folk på vägen så var inte hemma förnst vid klockan ett eller nått sånt.
När jag kom hem så var lite gäster kvar, så då sjöng vi Singstar och skojade.
Jag kom i säng vid tre tiden, och sov jävligt gott hela natten kan jag lova! Idag mår jag dock inte så bra. Halsen har blivit värre, och jag har blivit ännu snorigare, bajs. Men som tur är så har jag ju sommarlov en vecka till! Så hoppas att jag blir frisk under veckan så jag slipper vara sjuk första dagen i skolan!

Bloggar mer senare, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0