ett par veckor sent gör väl inget?

Sitter just nu och skriver på min egna lektion som jag ska ha imorgon. Om det går bra? Nej, inte speciellt, jag blir glad om jag får ett G på skiten bara! haha.

Efter skolan imorgon så åker jag i alla fall hem till Adam och sover där över natten. Sedan på fredag har vi kompledigt så mitt påsklov börjar alltså redan då! :D

Nu ska jag städa lite smått, sedan fortsätta med min idrottslektion, efter det så får vi se ifall jag orkar ta tag i resten utav läxorna eller om jag skiter i det och tar det under lovet istället.. Det är ändå bara ämnen som jag ska ha ett G i, så vafan, ett par veckor sent gör väl inget? hehe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0