patrik 1,5


Tog en promenad runt ån med syster efter maten, riktigt skönt! Det blev väl mest snack om saker man testar på mycket i tonåren, men andra ord alkohol, tobak osv.
När vi kom hem tittade vi på Patrik 1,5 och jag tjöt som en liten unge som skrapat upp knät efter att ha ramlat på cykeln, typ, haha!
Ska i alla fall gå och lägga mig snart, för är så sjukt trött att det inte är sant!
Imorgon ska jag gymma med Sofia vid halv två-två någonting, och tänkte sova till tolv typ så jag får lite sömn innan det så jag orkar.

Emma har förresten inte skickat några bilder än, men får hoppas på att jag får några tills imorgon så jag kan lägga upp dom här då istället :)

Nu ska jag som sagt sova, godnatt sweethearts! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0