medans sofia sover

HAHAH sexigt värre!

Godmorgon! Min hals tar död på mig, jag kan knappt andas, så jag satte på datorn och låter Sofia sova vidare till alarmet på hennes mobil ringer.
Jag behöver duscha känner jag, så ska be om att få låna duschen här, sen ska vi göra oss iordning och bla bla bla för sen ska vi ju åka iväg o handla.
Inatt sen så sover antingen jag hos Victoria, eller så sover hon hos mig, vi har inte riktigt bestämt än, men det var bara så länge sen vi hittade på något tillsammans så kände att det var dax nu.
På tisdag sover ju som sagt älsklingen min hos mig, jag saknar honom sjukt mycket så det ska bli mys :)
Nu tog Sofia täcket över huvudet, betyder det att hon stör sig på mig när jag trycker på tangenterna? haha jag antar det.. Bloggar mer sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0