kär, glad och så jävla lycklig

Hej! Har haft en rätt chill dag idag!
Började med mentorstid, men gör som vanligt typ ingenting där, sedan var det engelska och då satt vi och läste ute i korridoren, efter det so och fick sluta en timme tidigare(har två timmar so i vanliga fall), på lunchrasten satt jag och myste med pojkvännen på en bänk ute i solen med lite mer trevligt folk, sedan var det dax för musik i två timmar innan jag drog hem till Sofia. Vi tog en härlig promenad ute i vårsolen med glass, satt och snacka sedan hur länge som helst, och jag bussen hem vid sju sen.

Nu tänkte jag äta lite crepes med köttfärsfyllning, sedan blir det nog lite städning innan läggdags.
Bloggar mer sen troligtvis! Puss :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0