idol

Nej ni, jag sökte allt! Mina vänner tvingade mig så nummerlappen klistrades på på tröjan, låt valdes och övandet började. Det var sjukt kul, och det fanns så många talanger där!
Jag gick dock inte vidare men jag fick massa positivt sagt av juryn så jag är nöjd i alla fall! Det var ju trots allt så få som gick vidare till den riktiga juryn, så vafan :D

Det här var en kul upplevelse och det ska bli kul och se ifall man kommer med på tv sen (väntrummet då alltså)!
Förresten så när Sofia och jag stod i kön och skulle köpa mat kommer programledaren fram ''ursäkta tjejer, är det okej om jag tränger mig lite?'', haha btw störtskön han är fan :D

Nu ska jag snart äta mat, sofia drar hem om typ två timmar eller nått.
puusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0