ett varv runt ån


haha ful egobild tagen för två-tre veckor sedan eller något - bara för att jag har lite bildbrist för tillfället.

Hej! Skolan idag gick rätt snabbt. Jag var på lite depphumör i början utav dagen, men piggnade till mot slutet. Efter skolan tog jag och Victoria bussen in till stan. Det blev en fika, och så shopping för min del med (jag visar upp er sen)!
Victoria och jag gick sedan hem till mig, snacka lite, och sedan bakade vi maränger, mums! Gjorde även pannkakor i väntan på att de skulle bli klara, och Victoria var sedan tvungen att åka hem lagom till pannkakorna blev klara, så satt och åt lite i min ensamhet, hehe.

Nu ska jag ta på mig mjukisbyxorna och träningsskorna och dra ett varv runt ån! Ska bli skönt :)
När jag kommit hem så ska jag duscha och smörja in mig med brun utan sol, efter det ska jag ta kort på mina inköp idag och visa för er! :)
Bloggar alltså mer lite senare, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0