cause we only lives once

Tjena! Orkar inte blogga (eller rättare sagt, har ingenting intressant att skriva) men tog i alla fall en promenad runt ån idag med Victoria. Vi satte oss på en bänk i det fina vårvädret med musik och goda kakor med, hehehe :D:D
Har nu fixat lite grejs till nationella provet i engelska imorgon (som jag har sån jävla ångest för att jag typ vill skjuta mig själv här och nu!!).

Nu ska jag nog äta lite så mina parents inte blir så arga (suck..), sen får vi ser vad som händer, kanske tar mig en dusch om jag orkar :)

Imorgon efter skolan drar jag i alla fall hem till Adam, sedan på kvällen vid typ 11 eller något sånt så kommer min kära far och hämtar mig, sen så sover Victoria hos mig och på lördag drar vi på öppet hus på skolan (ska typ sälja fika till alla föräldrar, elver och lärare på skolan) och sedan efter det så åker jag till landet med familjen och sover där till söndag. Ska faktiskt bli rätt skönt att komma bort från mobil, dator, tv och samhället, bara var där ingen är lixom! :)

Men jag får se om ajg bloggar mer sen, ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0